Blogarchive

2015/06/03

Vaatekaapin lempparit

IMG_7661Collage30.5.1
IMG_7668 kopioCollage30.5.3
Takki/Jacket-Pull&Bear
Toppi/Top-Bershka
Farkut/Jeans-Pull&Bear
Kengät/Shoes-SixtySeven

Tähän asuun kiteytyy mun tän hetkiset lempparit omasta vaatekaapista. Etenkin noi momjeansit ovat olleet kyllä alvariinsa jalassa. Monesti ton mallisia farkkuja kokeillessa ne väistämättäkin ovat olleet mulle jostain kohdasta liian isot ja toisesta taas liian pienet - selän puolelle jää vyötärölle tyhmä rako ja puolestaan muualta kiristää, lahkeet eivät istu ja niin edelleen. Oon useimmiten jättänyt siis kokeilematta ton mallisia housuja, vaikka ne kuinka kivalta rekissä olisivat näyttäneetkin. Onneks tällä kertaa tein poikkeuksen sääntöön, sillä yllätyksekseni nämä istuivat niin vyötäröstä, kuin muualtakin. Etenkin lahkeet ovat ne, mitkä ratkaisee yleensä mun housuostokset, nimittäin niiden täytyy olla tarpeeksi kireät. Näissä lahkeet ovat just sopivan pituiset ja kapeat, jotta ne saa käärittyä kivasti hieman nilkan yläpuolelle. 

Mainittakoon vielä mun housuhehkutuksen ohella noista hiuksista. Innostuin nimittäin viikonloppuna kokeilemaan Biozellin Raspberry-sävytettä ja tässä näkyy lopputulos. Vaikka varmasti jakaa mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin, niin mun mielestä noi sävytteet on ihan hauskoja varsinkin näin kesällä. Luulenpa kuitenkin, että toi pinkki sävyte ei tuu ihan jokapäiväiseen käyttöön, mut ainakin festareita ajatellen tulee varmasti vielä testattua tota pinkkiä. Sitäpaitsi ei ole ainakaan pelkoa, että hiukset jämähtäis ton väriseksi, nimittäin haalistuu tosiaan aika nopsaa useamman pesukerran jälkeen!

4 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia! Ois yks pieni kysymys, meinaan miten oot saanut tuon sivussa olevan gadgetin otsikon (pisteen) valkoiseksi ja häviämään taustaväriin? Itse oon tavattoman huono tälläsissä blogin muokkaus jutuissa ja ois suuresti apua jos viitsisit neuvoa :) Kiitos!

Riikka kirjoitti...

Ihana asu, tosi kiva kokonaisuus! Momjeansit on etsinnässä mullakin, mutta vielä ei ole tullut sopivia vastaan..

Saara kirjoitti...

Ihania kuvia ja tosikiva asu!! Itsekin olen tuollaisia farkkuja etsinyt, mutta vielä en ole sopivia löytänyt, noi sun näyttää kyllä tosikivalta sun päällä!

Outi Vänskä kirjoitti...

Anonyymi: Hei ja kiitos! Mä en nyt aivan tajunnut, että mitä pistettä/pisteitä tarkoitat? Olen kuitenkin muokannut ulkoasun HTML-koodeilla ja olen laittanut sieltä kaikki ''ylimääräiset'' pisteet ja viivat yms ulkoasusta valkoiseksi. Kannattaa kokeilla muuttamalla HTML-koodieista väri valkoiseksi eli #ffffff siinä kohdassa, jota haluaa muuttaa. En valitettavasti nyt muista täysin, mitä kohtia olen muuttanut tuolta HTML-koodeista, mutta jos osaat hieman tarkentaa mitä tarkoitat niin ehkä voin auttaa! :)

Riikka: kiitos Riikka! Joo mulla kans oli tosi positiivinen yllätys, että nää oli hyvät. Toivottavasti löydät myös sopivat :) xx

Saara: kiitos Saara! Oon kyllä niin tyytyväinen, kun löysin sellaiset, joissa on hyvä olla. Kannattaa sunkin siis jatkaa etsintää, kyllä ne jostain vielä löytyy!;)